Olen liikumas edukalt uuele päevale ja nüüd siis uus teema.

2. Kus sa sooviksid 10 aasta pärast olla?

Kui ma ikka elan veel Pärnus siis vaevalt ma olen haiglast töölt ära tulnud. Sellel on lihtne seletus, kuna Pärnus pole väga mujal meeldivat IT töökohta. Ehk olen kutsekas ka poolekohaga õpetaja, aga sellel ametil vist kaua vastu ei peaks. Kindlasti hävitaks see meeletult närvikava. Kui lähipäevil saan kinnituse, et minna nutilabori koolitusele siis võib mul olla isegi mingi IT ring kus vanureid koolitan.

giphy-13

Kõige jubedam on mõelda, et ma olen siis juba 34 ja kui ma ikka seda blogi pean siis respekt mulle. Ma saan isegi oma kirja avada mille ma eelmine aasta kirjutasin ja pidin 10 aasta pärast avama. Vaikselt on juba hetkel soov seda avada, aga ma pean veel vastu. Mõned päevad. Seoses veel vanusega siis on Kasper ka juba penskari ikka jõudnud, kui ta vahepeal pole ennast ribide nööri külge üles poonud.

Minu kodu on siis loodetavasti majas mida ma juba pikemalt aega olen nillinud Oja tänval. See on maja millel veel pole hakatud vundamenti tegema, seega lootus seda saada on veel olemas. Peaasi, et keegi kippelt ostaks minu hetke korteri ära. Tean, et seda ei tohiks teha, aga olen tihti vaadanud internetis ringi milline võiks mu tulevane korter ikkagi olla. Ei taha sisustamisega eriti puitu panna. Asi peab olema kvaliteetne. Kui ma siiski seda korterit ei saa siis on ka varu varjant olemas, küll veidi suuremas majas, aga ikkagi lähedale töökohale. Iga hommik, kui seda autot puhastan siis mu närv kohe läheb pingule ja mõttes kõlab Metsakutsu: ära mine närvi, ära mine na, närv pole pood, kuhu peab minema. Seega ära mine närvi.

giphy-15

Seoses tööga siis kindlasti on juba haiglal uus juurdeehitus valmis ja minu perearst asub ka nüüd haiglas. Võimalik, et saan kiiremini jutule, kui praegusele. Tõesti ajab närvi kui uudistes käib jutt, et ärge minge puugiga EMOsse vaid perearsti juurde. Cmoon see on suht tõsine asi mis võimalikult kiirelt tuleb välja võtta. Kaldusin kõrvale, taaskord. Ma ei kujuta ette mitu praktikanti mul siis juba on olnud. Kindlasti üle viiekümne :D. See, et ma nendega tegeleda viitsin näitab vist et peaks õpetajaks hakkama.

Loodetavasti ma siis olen omale uue ustava velo leidnud mis mind ikka vormis veel hoiaks. Vastasel juhul olen ma juba enda välimusest loobunud ning olen kiilakas paks vananäss. Kuna juba nüüd olen leidmas halle juukseid siis ei tahaks uskuda, et mul peale halli veel midagi alles on. Mul on üks endine tuttav kes hoiab minus seda tahtmist, et ma jumala eest ennast käest ei laseks. giphy-16

Eks ma näen seda tulevikku ikka roosade prillidega, aga peab lootma parimat ja minu badboy image võiks selleks ajaks juba unustatud olla. Olen kasvanud, arenenud ja lollimaks jäänud.

One thought on “[214] Blogimise väljakutse 2/30

Lisa kommentaar

