Vana laisk siis jõudis ka selle postituseni kus ma arutan enda kanditatuuri ja mis blogid siis minu hääled võidavad. Kui aus olla siis ma pole siiani otseselt jõudnud lugeda kes mis kategoorias kandideerivad.

Nõndaks, eks vana ego hakkab ikka kõigepealt endast jahuma ning alles siis vaatab edasi mis teistest saab. Ma kandideerisin tegelikult mitte just oma algatusel vaid töökaaslane andis puid alla, et ikka asjaga kaasa läheksin. Eelmine aasta panin ka ennast kirja, aga see oli ka selline moega kaasa minemise pärast. Miks siis hääletada just minu poolt? Ei hakka mina endale illusioone siin looma, et ma kindlasti võidaks vms. Minu blogi pole isegi loodud selle eesmärgiga, et saada nüüd mingiks staariks. Pigem tekkis see mõtte just sõprade jaoks panna kirja millega tegelen.

Minu tuttavad on vast kõige suuremad lugejad ja tihti säästan ennast sellest, et pean kellelegi mingit pikka stoorit jutustama mida olen ise juba sada korda rääkinud. Ka mu vanemad on vist teada saanud, kui veider ma ikka olen. Õnneks on mul veel paar salakaarti taskus mis nende jalgealust korralikult raputaksid. Siinkohal ma märgin veel ära, et olen kursis blogidega mis on meesteblogide all ja tean, et enamus hääled lähevad Henryle.

Mul pole sellevastu midagi kui ükskord annate hääle Henryle ja teised neli viskate mulle 😀 Ilmselt oli see siiski nali (võib-olla). Tuletan ka siis viisakalt meelde, et ühelt IP aadressil saab hääletada viis korda (seega ema palun hääleta vähemalt sina minu poolt viis korda :D).

Minu hääled siis nii palju kui oskan kedagigi valida:

Arvamusblogi- Ilmselt saab siit hääle Nullkulu, kuna just ennast olen tihti avastanud poes neid tobedaid kilekotte raiskamas ning on aeg hakata kuidagi maailmaparandajaks. Lisaks on lood väga huvitavalt kirjutatud.

Aasta uustulnuk- Nägin ühte tuttavat nime ja otsustasin siis Toomas Erik Ainjärve poolt hääle anda. Ma isegi ei mäleta kuidas ma tema lehele sattusin, aga tüüp oskab huvitavalt kirjutada ja põnev on seda lugeda. Tore on näha endast nooremate elu nüüd, kuigi ma nüüd päris pensio pole 😀

Meesteblogi- Noo siin ei saa ma massist erineda ja pean ka ikka Henry poolt hääletama. Tüüp oskab perest ja nende tegemistest oma huumoriga hästi kribada.

Elulised blogid- Taaskord nägin enda jaoks tuttavat blogi mida ikka meeldib lugeda ja selleks on Elu Inimfarmis. Minu läbi aegade lemmik postitus on ka tema omast, kui ta kirjutas iha.ee lehest. Just need lisatud emotikonid olid nii haigelt naljakad 😀 😀

Ilu- ja moeblogi- Ma poleks uskunud, et sealt midagi leian agaaa Bodymodi on ikka mida mulle meeldib lugeda. Kuna olen ise üpris keskmine tattoo ja needi fänn siis need postitused lähevad korda ka. Lisaks on meil ühine huvi lahkamise vastu 😀

Rohkem kahjuks ma endale midagi ei leidnud ja loodan, et ma nüüd väga heiti ei saa, et kedagi teist ei valinud. Kusjuures need kõik on just blogid mida ma reaalselt ka loen 😉 Ja kõik käime nüüd õues ja naudime seda kevadet mis on saabunud meie maarjamaale.

6 thoughts on “[238] Eesti blogiauhinnad 2017

  1. Minu hääl läks igatahes sinu poole teele, ma Henry tegemistega väga kursis pole 😀 Tegelikult sa vist oledki ainus meesblogija, keda jälgida viitsin. Aga viite korda pole viitsinud hääletada 😀

    Like

  2. Minu hääl läks igatahes sinu poole teele, ma Henry tegemistega väga kursis pole 😀 Tegelikult sa vist oledki ainus meesblogija, keda jälgida viitsin. Aga viite korda pole viitsinud hääletada 😀

    Like

Lisa kommentaar

