Siiani olen üsna ärevil seoses selle auhinna värgiga. Pole ma ju siin mingi suur blogija vaid pigem selline omaette nokitseja kes kirjutab jumalast pohhuilt sellest millest viitsib ja veab kui viitsib kirjutada.

Näen ikka ja jälle neid postitusi kus arutatakse mida selga panna ja mis seal teha. Ma olen ikka suht lambine inimene kelle kõige suurem hirm on suhtlemine teistega. Psna kindlalt olen ma see tolgus kes Kristiniga kuskil nurgas tšillib ja ootab millal see awkward asi läbi saab. Veel rohkem tekitaks mulle piinlikust, kui ise peaksin lavale minema mingit auhinda vastu võtma. Tunnen, et selline rahvaga suhtlemine ja esinemine pole ikka päris minu rida.

giphy.gif

Loen ikka horoskoope ja seal kirjutatakse, et lõvid peaksid alati rambivalguses püsima ja tähelepanu kerjama. Ju olen ma mingi persse läinud partii, aga ei ole sellist tunnet, et vaadake nüüd mind kuna ma olen niiii lahe inimene 😀 Seega kui keegi näeb mind ja hakkab rääkima siis ärge arvake, et ma mingi ülbik olen kes ei soovi suhelda vaid ma kardan võõrastega suhtlemist. Introverdist lõvi on vist uus nähtus, aga märgi olen ma maha pannud.

Kui siin juba teised arutavad mis nemad selga panevad siis meestel on see võrdlemisi kerge. Mul on vaja ainult musti teksasi ja ühte ilusat triiksärki. Millised need on? Seda ma veel ei tea kuna plaan poodi minna on alles täna. Ma ise poleks ette kujutanud, et hakkan selleks ürituseks eraldi riideid ostma. Samas on tegu siiski väga prestiiže üritusega kus kõik kuulsused käivad 😀

giphy (1).gif

Seega homme Tallinna poole sõites on mul suur ärevus sees ja loodan, et ma kuskil teelt välja ei sõida. Lisaks loodan et keegi mind seal ära ei söö 😀 Andke armu ühele väiksele mehele kes istub seal kui värisev haavaleht koos julgustuseks kaasa võetud modelli Kristiniga 😀

 

5 thoughts on “[249] Kas tõesti juba blogiauhinnad?

  1. Hei!
    Mul oli ka varem sellega probleeme, et ei julgenud suhelda inimestega. Nüüd mingi aeg läks see üle ja olen palju julgem. Kuid esialgu olen ikka selline vaiksem ja hiljem juba lobisen palju 😀
    Minul on samuti kartus sees, sest esimene aasta lähen sellisele üritusele. Õnneks on see hea, kui tuled kellegiga koos, siis juba julgem tunne 😉
    Kohtumiseni homme Eesti Blogiauhindade galal! 😉
    Blogija Sigrid Tamme ❤

    Meeldib

  2. Oot, kui ma tulen tere ütlema, kas siis jooksed ära 😀 No ma ikka usinasti loen seda blogi ja tavaliselt alati tekib akward moment, et blogijat nähes tahaks tere öelda ja vahel ka kallistada 😀 aga siis on alati jama, jään seisma ja jõllitama, et kas siis öelda tere või mitte. No kui keegi sedasi käitub kahtlaselt, siis see olen mina 😀

    Meeldib

  3. Tead ma pole üksi aasta sinna jõudnud või siis õigemini läinud, kuna ma ei tea, mis seal üksinda peale hakata 😀 No kedagi ma väga sealt seltskonnast ei tea ja nagu võõrastega rääkimisega on mul suht samad lood, mis sulgi. Kuigi töötan klienditeeninduses ja saan tööl sellega vabalt hakkama, aga vabal ajal olen ikka viimane argpüks 😀 Aga muidugi kui üritus ära olnud on ja kõik muljetavad, siis jälle mõtlen, et miks ma ei läinud.

    Meeldib

Lisa kommentaar

