Udupeen üritus on nüüd seljataga ja minu esimene kord seda külastada samuti. Ma olen eelnevad aastad seda kõrvalt jälginud, aga erilist tähelepanu pööranud pole. Mitte, et ma see aasta endale mingit erilist kampaaniat oleks teinud, aga otsustasin ikkagi kohale ennast vedada.

Nagu ma eelnevalt juba kirjutasin siis minu suurim hirm oli see, kui keegi hüppab ligi ja hakkab rääkima, et loeb mu postitusi. Õnneks ma siiski sellisesse olukorda ei sattunud. Närv oli küll sees. Veel ennem, kui Venuse ees oma nikotiini pulka imesin siis mõttes käis ikka läbi, et pole veel hilja ümber pöörata ja koju tagasi sõita :D. Õnneks või kahjuks ma seda siiski ei teinud ning sisse me koos Kristiniga marssisime.

19095323_10209774363181385_5876685740518762752_o.jpg

Sisenedes olin ma päris õnnelik, et just Kristini omaga kaasa haarasin, sest selgus et ma küll loen blogisi, aga mul ei ole õrna aimugi milline on nende kirjutaja nägu. Ta suutis paugust erinevaid nägusi ja blogisi kokku viia, aga ma olin nagu töllakas kes vaatas ringi ja mõni üksik oli tuttav. Malluka ja Mari-Leenu jah tunnen ära, aga enamus teised olid võõrad. Ehk ma oleks ikka pidanud parema kodutöö ära tegema ning mõned pildid ennem üle tšekkama.

Lisaks ma oleks pidanud varem tulema, et mingi istekoha endale sebida. Kujutate ette, et ma olen inimene kes üldjuhul istub tööl kaheksa tundi ning minu ainuke kehaline aktiivsus on see kui hommikul tööle kõnnin. Ilmselgelt mu jalad ja perse karjus tooli järgi ning lõpuks ma olin niiiii õnnelik, kui baari ääres üks tool tühjana seisis. Kui nüüd peaks tegema siia nalja, et need ole need ealised iseärasused siis kahjuks olen eluaeg selline kes ei suuda kaua ühe kohapeal olla ega väga pikalt püsti seista.

giphy (45).gif

Üritus ise oli väga meeldiv ja tundub, et korraldamisega oli vaeva nähtud. Minu üllatuseks oli päris palju sööki. See oli asi millega ma polnud just arvestanud, aga tore siiski. Ainuke asi mis natukene häiris oli Fokini jutt. Mingi hetk ma mõtlesin, et kui ma nüüd peaksin isegi lavale minema siis see jutt mis tema poolt tuleks tekitaks mulle piinliku olukorra. Niigi piinlik seal olla oma introverdi haiguse tõttu 😀

Kuna juhuslikult pole ma alkoholi tarbinud aprilli lõpust siis EBA17 oli esimest korda kus ma taas seda mekkisin. Tulemus oli siis selline, et üks siider ja üks breezer ja Kristjanil juba hakkas pähe. Jõin veel ühe breezeri ära ja minu introvertsus kadus koos sellega. Tulemuseks sain ma pildi koos Anu Saagimiga 😀 😀 Ma siiani ei suuda uskuda, et ma seda suutsin teha, aga siin on fototõestus. Tean, et näen suht creeper välja 😀 😀

19024924_10209776580516817_4881422554390768447_o.jpg

Ega siin rohkem nämmutada pole, kui tuleb oodata uut aastat ja eks ma siis üritan ka rohkem kampaaniat teha oma ustavate lugejatele ning ilmselt sõpradele ka. Ega arvatavasti mõni üksik lugeja hääletas ning ülejäänud hääled andis minu ema 😀 😀

 

 

One thought on “[250] Blogipeost

Lisa kommentaar

