Hetkel vist läheb asi nii, et iga aasta saan ma süsti mingisse ebanormaalsesse kohta. Eelmise aasta novembris sain ma korraliku süsti põlve. Kui kellelegi pakub huvi siis selle postituse leiab siit.

Algusest alustades siis minu näpul oli tekkinud mingi kummaline muna. Selle avastasin kusagil eelmise aasta veebruaris. Päris täpselt ei saanud aru mis imeliku tegelinkiga tegu oli. Nõnda ma siis lootsin, et see ise mingi hetk ära kaob, aga võta näpust, see on ikka alles. Lõpuks rääkisin ka teistele oma murest ning keegi pakkus välja, et see võib ka kasvaja olla. Järgmine päev siis olin kohe perearstile aeg kinni pandud. Kena nädalake sai oodatud ning siis pika lunimise peale suunas ta mind edasi ortopeedi juurde.

Täna oligi see imeline päev mil arst mind vastu võttis. Küsis igasuguseid küsimusi ja arutas seal endamisi mis asi võiks nii kahtlase koha peal olla. Ei olnud see kuidagi närviga seotud ega midagi. Lõpuks siis ütles, et torkame nõela sisse ja vaatame üle mis seal peidus on.

giphy (5).gif

Juhatati mind siis kõrval ruumi kus õde tegi ettevalmistused ning siis läks asjaks. Arst tuli võttis ampullist tuimestit ja lükkas selle sütla mulle näppu. Käi perse kui ebameeldiv tunne see oli. See hetk kui süstal kuskile mulle sutsatakse siis olen alati kõrvale vaadanud. Nüüd ma aga vaatasin kuidas seda tuimestit mulle näppu süstitakse ning näpp aina paisus ja paisus. Järgmisena võeti juba suurem nõel, et see muna sealt välja tõmmata. Nii veider oli vaadata kuidas sinu näppu lükatakse mingi jämeda kanüüliga süstal sisse, aga sa ise ei tunne mitte midagi.

Nõnda hakkas ta sealt seda välja tõmbama kuni üks hetk oli nõel umbes ning rohkem ei tulnud midagi. Arst võttis süstla välja ning üritas seda jama sealt eest ära saada, aga see lendas kõik purtsti vastu seina. Ma tegin näo nagu poleks ma midagi näinud. Pärast peab veel enda mingit jama sealt seinalt maha nühkima 😀

source (1).gif

Muidugi ei saanud ma oma tööpäeva pooleli jätta ning arvuti taha istudes oli ikka päris veider klaviatuuri ja hiirt kasutada. Sa saad aru, et see näpp sul on olemas, aga sa ei tunne mitte midagi. Nagu pulk käis vastu hiir ja klaviatuuri. Veel hullem oli koopiamasina toonerit vahetada mida peab keerama ja sikutama. Lihtsalt jõud ei käi üle kuna üks näpp on rivist väljas 😀

 

Lisa kommentaar

